tisdag 14 februari 2012

Dare Designs

Jag har inte varit där på ett tag nu, på den stora shoppen för Goth, Vampire, Latex och bara allmänt snygga annorlunda outfits.
2010 var detta rum framför boardarna den stora samlingspunkten (ombyggt sen dess).
Alltid fullt och laggigt och alltid nån man kände när man damp ner där. Vampi, Ikaros, Svessa, Frosty bl.a.
Idag var det tomt här. Men ett besök rekommenderas. 4 boarder som byter bokstav var 20:e minut, Gotcha-maskiner(betala 25L och få en utvald produkt), Mob-vend(samlas många kring en vendor och priset på den varan sjunker), plus mkt annat.
Dare kanske har tappat många kunder genom åren men jag gillar fortfarande deras design. :)

http://slurl.com/secondlife/Dark%20Eternity/72/61/22


2 kommentarer:

  1. en av anledningarna till att det var tomt (eller lite folk) vid "stolarna"/boarderna är att han inte lägger in nya designs där utan bara nya färger av - nu - väldigt gamla outfits. dock har han groups gifts för sin andra grupp (inte stol gruppen) på motsatta väggen från lucky boards och de är ny design. det är då å då fortfarande mycket folk där och ett jäkla skrikande i "stol" gruppen :) men är det verkligen 20 min ..har alltid varit 30 min på dare...

    SvaraRadera
  2. Gaah jag menar 30 minuter:) Var tvungen att sticka tillbaks och kolla:)

    SvaraRadera