söndag 1 april 2012

Kvack!?!


Fortsatt letande i fotoalbumet från förr.....och jag hittade den här bilden. :)
Jag hade precis flyttat till den första, mindre parceln i Thargor. Man ser fortfarande Till Salu-skylten på det som skulle komma att bli min tomt senare.
Min gräsand Malla var en av de första som fick äran att rezzas här, förutom den minimalistiska bryggan.
Lyckligt simmade hon runt, ända tills jag fick ett bedjande IM från min granne. Han höll på att bli nervvrak på hennes kvackande sa han. :O Givetvis hade jag glömt att bocka i rutan där man aktiverar funktionen som begränsar ens objekts ljud bara till ens egen tomt. Nu hördes lilla Mallas kvackande förmodligen inom 96 meters radie i alla fall..:D..eller i värsta fall längre. Jag vet inte..jag köpte en servettring till näbben.
Det hjälpte. För att kompensera min stackars känsliga granne med något, så bjöd jag honom till MB samma kväll.
Behöver jag säja att han aldrig dök upp? Han kanske behövde lite "and"-rum?? ;)


2 kommentarer:

  1. Detta med servettringen o grannnen ser ju ut o låter som ett april skämt men jag kan garantera att det inte var det, jag var ju där (2009 :)

    SvaraRadera