måndag 25 oktober 2010
Survey?
När jag hade skrivit min senaste ticket till LL fick jag även en liten survey att fylla i, där dom ville veta hur bemötandet var av just denna ticket. Och eftersom jag inte fick nån feedback alls på mitt problem så skrev jag omdömet "disappointing" på alla frågor.:)
Hoppas att dom har ett klart syfte med sina surveys och det leder till bättre uppföljning av support och kontakt. ;)
After I wrote my latest ticket to LL, I was also given a small survey to fill in where they wanted to know how the response of this particular ticket was. And since I did not get any feedback at all, I rated "disappointing" on all questions.
I hope they have a clear purpose with their surveys and that it leads to better tracking of support and contact.;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Well, lets macro up to save time:
SvaraRaderaAwful
No
Awful
Awful
No
Within a year or two (if you are not too busy)
There - that should cover it
Meow
Hahahaha:) I bet they got many answers like that...the last one was good:)
SvaraRaderaHuggziez big cat!