måndag 6 augusti 2012

Svinigt cool morgon


Ni kan aldrig gissa vad jag hittade i stallet på Yadkin! Den här lilla typen som försökte rymma ur stian. Han satt där på stolpen och försökte hypnotisera mig med sitt cuteness overload! :) Och han lyckades! Jag begav mig till stället där han föddes..
Sculpty Creations på simmen Extrem Island.
Där finns massor och åter massor av animerade djur från jordens alla hörn. Primsnåla och jättegulliga! Griskultingar får det bli senare till hösten har jag bestämt:)
Här tillverkas även statyer. De snyggaste jag har sett i SL nånsin.

Jag kunde ju inte låta bli att pussa grodprinsen heller...Tänk ifall....


Nääää, han uppenbarade sig inte idag heller..Möjligen såg jag en skymt av hans vita häst....suck...;)



2 kommentarer:

  1. Det ser ut som att han ville följa med dig hem. Bäst jag sköter om mina kultingar lite bättre :)

    Jag ska hålla utkik efter den där vita springaren! Ser jag den låser jag in både den och ryttaren i stallet till du kommer förbi nästa gång ;)

    SvaraRadera
  2. Ja så otroligt söt liten kulting:)Han lade huvudet på sned och såg bedjande ut:)
    Vad bra Jändi..håll ryttaren i säkert förvar tills jag har hittat lassot:) Hästen kan du släppa för det har jag så många redan :-)

    SvaraRadera