måndag 27 augusti 2012

Shapeshifting? Jamenvisst! :)

Det är en del av SL, att kunna antaga vilken form man vill. :)
Det stämmer det Mera säjer i sitt blogginlägg. Det handlar om att ha kul. Och det är ju därför vi är här! :)
I början var jag jätterädd att ändra nåt i min shape, men nu hittar jag i mitt inventory även med stängda ögon, och kan lätt ändra tillbaks eller till nåt annat. :)
Genom åren har jag varit gitarr, citron, tomat, papperskorg, Ettin, katt, tomtenisse, myra, bil, kanin, och säkert minst 100 varelser till som jag inte minns nu.
Jag lekte lite idag innan jag stack till OD. Några smakprov:


En blyg Triceratops :)

Mermaid på OD

En Spirit-avatar - en freebie från utställningen Spirit av Claudia222 Jewell.
Helt i mesh med vacker lyster!

Låt fantasin flöda. Och spara din originaloutfit i appearence-läge först, så du hittar den sen igen.
Happy shapeshifting! :)

3 kommentarer:

  1. Himla coola avies! Jag måste texta mermaid oxå. OCH en petite! :)

    SvaraRadera
  2. Är petite detsamma som tiny eller ett annat format?

    SvaraRadera
  3. Nej Petite är supersmått, mkt mindre än dom flesta tinies och alltid gjorda i mesh tror jag :)

    SvaraRadera