onsdag 15 augusti 2012

Glädjande surprise! På en onsdag....

Jag har länge funderat på en sak, och imorron går den att omsätta till verklighet.
Nämligen att:
Bara Jonson och Free Balan gör en spelning i Green Room onsdag kl. 22:00! :)
Jag var i Fenstriano igår och lyssnade på dom, och fick höra en härlig blandning av eget och andras, både akustiskt och med förinspelat komp. Baras och Free's röster passar så bra ihop också. :)
Imorron står dom på GR scenen! Så kvällen ser ut såhär:

Kl. 21:00 DJ Kicki värmer upp och det är en ära att ha henne här igen!

Kl. 22:00 Bara och Free!

Kl. 23:00 DJ Weatherwax..Katten, Myten, Legenden!


Så detta var jag bara tvungen att ge mig tid till, trots ett lite rörigt rl..
Och- pg.a rezztekniska orsaker har vi förflyttat Green Room lite..:)


Välkomna!

http://slurl.com/secondlife/Sprawler/201/104/1502

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för igår, de var supertrevligt att spela hos dig Gittrika, jag vill gärna göra om det, och så mycket folk de kom.
    Bara och Free är ju superbra, hoppas dom kommer tillbaka också.
    Kramar från Kicki

    SvaraRadera