lördag 12 september 2009

Western-tema



Måndagsklubben har bytt skepnad många gånger under våren och sommaren. Fängelsehåla, grekiskt tempel, neko-katternas bakgård mm.mm.

Idag när jag skulle fota kommande veckas tema kom jag på hur kul det är med dessa förändringar. Och det tack vare MB's egen dekormästarinna Vampi som gör varje detalj till ett konstverk. Tack för att du finns här vännen! :) Och Svessa som har varit tjänstledig ett tag men börjar jobba med oss nu igen. Du har varit saknad:)

På måndag rockar vi loss i Monday Saloon. Sheriff Frosty spelar det vi önskar och lite till. Polerna finns på plats, baren är öppen. Hoppa ombord på Diligensen till Undulosa! :)
P.s Lägg märke till MB-skylten högst upp i bild. Det enda säkra tecknet på att vi fortfarande befinner oss på Måndagsbörsens plattform. Hehe....




2 kommentarer:

  1. Jag bara älskar alla dessa TEMAN och det utan tvång för de som inte hinner, kan eller av andra anledningar inte vill ”TEMA till sig” de är välkomna de med!

    Jag föreslår återigen att alla som har TEMA - events försöker sätta samman ett NC med tips på ställen där man kan handla inför kvällen - eller rent av kan få tag på freebies med!

    Ett annat tips är att leta via ngn av de på nätet shoppar som finns - länkar hittar ni via min blogg - i högerspalten lite längre ned!

    http://tinasuniversum.blogspot.com/

    Lördagskramar /Tina

    SvaraRadera
  2. tack själv Gitt det e kanon kul att bygga upp för olika teman:)

    SvaraRadera