tisdag 29 september 2009

Vemodigt




Bara några inlägg innan detta skrev jag stolt om hur jag håller på att omskapa Undulosa. Jag har fått omvärdera det lite snabbt nu av olika anledningar. Undulosa är till salu (29.000L). Det var hit jag flyttade som färsk markägare sen f.d ägaren och byggherren gav mej en kickstart i landscaping och byggande. Klart det känns vemodigt att lämna bakom sig.
I och med detta så flyttar Måndagsbörsen. När kvällens freebie/noobtema var slut så stack jag till Thargor och rezzade en mega, lika stor som MB's nuvarande storlek. Den skickades upp på 3900 meters höjd.Det kommer inte att märkas nån skillnad för besökaren...joo, det ska vara adressen på LM'et då..:)Annars är det samma inredning och glada crew som möter er.

Racingbanan cirkulerade jag länge ovanför innan jag började deletea. På grund av parcelns form så kan jag inte ha banan nån annanstans heller.Jag får söka upp olika racingställen i sl om jag ska räääääscha.( Jaa PG, det var en racingbana du landade på;))

3 kommentarer:

  1. Jag förstår det känns vemodigt.För att inte tala om jobbet med att börja om! All lycka på nya stället GITT!!!!Måndagsbörsen är ju bara så bäst
    Kram Zigga

    SvaraRadera
  2. vi kommer vatr du än tar vägen... kramar om gittr / cafeägarinnan

    SvaraRadera