fredag 18 september 2009

Såklart man gör reklam!


Såg på Alessias blogg att hon gjorde reklam för Zigadena's vackra kollektioner. En mycket bra idé. Vi hjälper ju och stöttar varandras event, företag och träffpunkter. :)

Jag var på AnnaBellas café i natt. Dum tid egentligen för ingen annan var där då..det hade varit trevligt. Men jag hittade nyckeln på avtalat ställe som vanligt och gick in och bryggde mej en kopp kaffe. Att jag hade passande kläder var ju inte heller fel.:)

Så nu gör jag reklam för AnnaBella! Jag hoppas att cafeét kommer att bli vår stora samlingspunkt. Åk dit alla när ni känner att ni vill umgås och ta en fika! ( Baren brukar öppna ganska tidigt på dagarna har jag hört)




1 kommentar:

  1. Ohh, man tackar. Ja beklagar att Dagny i cafeet e alltid lite away.. det e besvärligt med anställda. Hon hänger mest i IM. Tur att du hittar kaffet o mazarinerna. Du e så välkommen att gästa cafeet nattetid oxå :-)
    Kram på dig och tack för super trevliga fester som du gläder oss andra med.

    SvaraRadera