söndag 17 juni 2012

SL9B 18-27 JUNI !



Imorron börjar firandet av SL's 9:e födelsedag. Den 23 JUNI är exakta datumet, men festen pågår hela veckan.
20 simmar är fullproppade med event och framförallt konst och skapelser i olika former.
Jag deltar också på ett litet hörn, med ett bidrag till NCI's byggtävling.
Det genomgående temat för denna vecka är ju "Community" så min skapelse heter "Windows to the community". Vilken sim som NCI kommer att vara på vet jag inte ännu, men det kommer säkert info om det i morron. Jag lägger ut SLURL när jag vet. :)


Ps...Imorron blir det försmak av MIDSOMMAR på MB, 21:30 som vanligt...:)



3 kommentarer:

  1. Ehhh juLI???? du menar väl juNI?? vet att du gärna vill att det ska va dax att åka ner hit till oss men du behöver ju inte sudda bort midsommar min rezdag och födelsedag för det hahahahaha det är JUNI gumman:) kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha! :))Vilken tur att du korrekturläser åt mig!:)Jag är helt fluffig i huvudet idag. Internet har bråkat från och till samt legat nere helt i flera timmar.:)
    Såklart vi bara är inne i juni änsålänge, men fasen vad tiden går sakta!:)
    Kraaam! :)
    OBS! Inlägget ändrat sen jag skrev detta!:)

    SvaraRadera
  3. Då får jag ta och leta fram blomsterkransen då!

    SvaraRadera