lördag 2 juni 2012

Det finns bara en Bara! :)


Efter ett väldigt sent konstaterande att Bara blivit snuvad på möjligheten att kunna visa sitt rl-gig på storbildsskärm på Ambassadsimmen, blev det bråttom att upprätta en på MB-plattformen istället. SL ville inte rent tekniskt så det tog ett tag innan skärmen funkade.
Vampi uppdaterade med info i Baragruppen under kvällen. Jag är inte säker på vilka andra grupper för jag hade tokblinkande IM-fönster hela tiden och såg inte allt vad som sades i alla grupper.
Det var hursomhelst väldigt kort varsel att iordningställa och omdirigera till MB. Den ansvarige på Ambassadsimmen vägrade tyvärr att visa sig inworld, så ingen kunde rezza och fixa där som annonserat.

Nästa gång är vi förberedda. :)
Men nästa gång ska nog inte streamas över just storbildsskärm. Då ska Bara och hans band Rockland spela på Helsingborgsfestivalen. Mer detaljer om detta kommer lite senare. Men roliga planer är på gång, det vet jag. :))
Jag kommer att vara på plats i HBG. Det ska bli så kul att se Bara live!
Bilden är ett screenshot från min FB.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar