måndag 1 augusti 2011

Förtydligande när det gäller megaprimmar...

Jag skrev ju i tidigare inlägg att nu var det bara att rensa upp och slänga de megaprimmar man har i inventory, eftersom det är så enkelt att göra sina egna när man behöver dom.
Det står jag fast vid. Vad jag däremot inte trodde att jag skulle behöva förtydliga var att det gäller storlekar upp till 64x64x64. Det framgår ju när man måste göra ändringen i prefs; "Enable 64m prim support". Jag såg att stackars PG hade förfasat sig genom att repetitivt skriva ännu ett inlägg om denna nya feature..lol
Jag slänger allt som är under detta mått...PLUS att jag med gott samvete kan kasta 256x256metersmegorna och typ dom storlekarna eftersom jag inte äger en eller flera simmar, och har plats att rezza dom...Och--de behändiga boxarna struntar jag också i.
Så ligger det till sörru PG....:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar