lördag 19 februari 2011

ArtsStyle sim


Fick en länk idag från NEO. Han tipsade mej om att kolla simmen och bilarna där givetvis. Det finns många snyggt byggda modeller där, som MiniCooper, Nascar, Dodge Challenger, och en väldigt rosa Cadillac:) Jag vet dock inte om dom bara är för skyltning eller om dom faktiskt går att köra.
Hursomhelst så är mitt garage fullt så jag kan inte köpa nån, och å andra sidan vill jag inte göra min biltillverkare sur igen...moahahahaha ;)

Så jag beslutade att käka lunch på McDonalds istället :)

Got a slurl today from NEO. He told me to take a look at the sim and the cars there of course. Many awesome built models like MiniCooper, Nascar, Dodge Challenger, and a very pink Cadillac :) I dont know though if they are for display only or actually driveable.
Anyway my garage is full now so I can't buy one, and on the other hand I won't make my car creator pissed again..moahahaha ;)

So I decided to take a lunchbreak at McDonalds instead. :)

ArtsStyle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar