fredag 7 januari 2011

New upcoming event/ Nytt event på gång


På julafton var jag hemma hos Wizanna och Janey. Wiz visade mig runt på den vackra simmen och vi pratade en stund, när jag plötsligt fick syn på en stor scen mitt ute i sjön. Wiz förklarade att det var en ny Youtube-funktion; en stor sfär med tv-skärmar på insidan och med en menydriven hud för byte av dansgolvets textur och rörelser.
Man kan skapa en spellista med sina favoritvideos. Hon frågade mig om jag önskade att se nån speciell video och givetvis gjorde jag det: Avenged Sevenfold's 'Afterlife'! :)
Så detta kommer att bli ett event på MB framöver. Mer info om detta senare, i en grupp nära dig! ;)
Tack och kram Wizanna! <3


On Christmas Eve I was at Wizanna and Janey's place. Wiz showed me around on the beautiful sim and we talked for a while, suddenly I saw a big stage in the middle of the sea. Wiz told me that it is a kind of a Youtube feature; a big sphere with screens all over the inside walls and menu driven hud for changing of dancefloor texture and movements.
You can create a playlist with your favourite vid's. She asked if I had a request, and certainly I had: Avenged Sevenfold's 'Afterlife'! :)
So this will be an event at MB soon. More info about this later, in a group near you! ;)
Thanks and hugs Wizanna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar