tisdag 7 december 2010

Congrats Milli!


En av mina första vänner i SL rezzade 2 år igår, underbara Millimina Salamander! Och jag tvekade inte alls över vilken dekor jag skulle ha när Apmel frågade mig...Fotboll!
Jag minns ju våra kvällar hos Aake och Alessia i Samia, där vi testade shapeshifting och att "wear" tokiga skämtsaker för första gången. :)
Jag ser fram emot att få fira din 3e rezzdag också! Många kramar! :)

One of my first friends in SL rezzed 2 years yesterday, sweet Millimina Salamander! I didn't hesitate about the decor when Apmel asked me...Football!
I remember our evenings at Aake and Alessias place in Samia, where we tried shapeshifting and to wear funny crazy stuff for the first time. :)
I look forward to celebrate your 3rd rezzday! Many hugs! :)

2 kommentarer:

  1. Tack Gitt för att du ställde upp och för den underbart roliga idén med en fotbollsplan. Inget är för stort för Milli!!

    SvaraRadera
  2. Hihi, hon gillar ju fotboll minns jag. :)
    Tack själv för hjälpen med de fina skyltarna!
    Kram!

    SvaraRadera