söndag 7 november 2010

Dance at Tara Hill



Ikväll fick jag en tp från Blanche. Hon ville att jag skulle komma till Tara Hill och dansa lite. Ikaros spontan-DJade. Nja det tog ett tag innan jag kunde ta tp'n, och när jag kom dit var det redan dags att avsluta kvällen. Men jag hann med några coola dancemoves tack vare Aallos dansdödskalle. :) Otroligt bra dansanimationer!
Tack och på återseende Tara Hill!

Tonight I got a tp from Blanche. She wanted me to come to Tara Hill and dance. Ikaros was a spontaneous DJ there. Well, it took some time before I could take the tp, and when I arrived it was already time to end the night. I did some cool moves anyway thanks to Aallos dance-skull..:) Great dance animations!
Thanks and see you soon again Tara Hill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar