torsdag 10 juni 2010

Som på räls..




Eddie tipsade mig om ett verktyg som gör att alla möjliga slags fordon kan följa en SL-räls. Jag testade att slänga in det i en freebie-Lamboughini, och se det funkade:)
I rezzvänlig hastighet kan man explora de mest otroliga miljöer. Jag tröttnar nog aldrig på att resa runt. Varje sim har alltid något som är värt att se.
Mittemot tågstationen i Zale finns scriptarens paradis:) På en jättestor yta finns olika byggprojekt där saker snurrar, hoppar eller rör sej på nåt vis.
Till min fasa upptäckte jag även att tv-spelslegenderna Sonic och Knuckles ändrat karaktär under årens lopp. Båda röker och Sonic är helt rödögd och tigger dessutom, ser det ut som! :O
Några stationer längre bort fastnade jag vid den jättestora roboten som verkar hålla själva vänthallen i ett järngrepp. Svårt att fånga hela honom med kameran dessutom.
Har ni möjlighet, ut och upptäck SL! Det finns massor därute:))

Zale station

Tenera Station

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar