lördag 14 november 2009

On the road again


Medan det RajRajades som bäst så tog jag nya hojen jag fått av Eddie och stack ut på utflykt. Jag hade kollat på kartan för att se hur nära SL's modersim Da Boom man skulle komma landvägen. Ganska nära, men inte ända fram. Vägen tog helt abrupt slut i Noyo. Där hoppade jag av och stod och funderade en stund när Vampi skickade tp till en Bara-konsert. Då stack jag dit, men återvände till Noyo och åkte tillbaks hemåt igen, samma väg som jag kommit.
Jag kan verkligen rekommendera att ta en rundresa i SL..det finns mycket vackert att se..mycket som inte är så vackert heller, men väldigt udda:) Som simmen nedan, Bolinas, som hade hus som såg ut som Bassett's Engelska konfekt.:)

1 kommentar:

  1. Guh så häftiga hus!! Ja det är verkligen kul att segla eller åka runt med fordon, som omväxling till allal TP. Man kommer till helt oväntade ställen man skulle missat annars =)

    SvaraRadera