onsdag 19 augusti 2009

Shoppingslalom



Nu återkommer jag till det där med att skaffa kläder för temakvällar. Allt är ju förståss olika för alla. En del har inte tid alls att leta och vill helst ha ett LM där det finns en butik med färdigkombinerade plagg och tillbehör. Andra vill kustomisera lite. Leta, pussla, ändra, göra eget. Har man möjligheten tycker jag det senare alternativet är jättekul.

Ska ge ett exempel på var jag hoppade runt för att hitta mina punkkläder. Jag ville verkligen hitta 80-talet, så Goth-butikerna var inget alternativ för min del.


Top: Gothic Wild Style----5 Linden Fashion, Machhapuchhre

Byxor: Red Plaid Pants----Klaxie Style

Stövlar: Black Leather Kicks------Hyles Infohub freebie

Hår: Black Maria Rius BlackRed2-------Mainstore, Discovery


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar