måndag 24 augusti 2009

On the road


......var länge sen man var nu. Jag tog bilen en sväng i de gamla vackra delarna av SL där vägarna är "protected by governor Linden". Kan verkligen rekommendera ett par timmars färd över 20-30 simmar i cruisingfart så omgivningarna hinner rezza ordentligt. Och vad mkt man hinner se under tiden! Trafiken är obefintlig så man kan köra på vilken sida av vägen man vill.:)
Jag startade i Leda och körde nordöst till jag kom fram till Shinda, där det vart tvärstopp. Kom inte in för att servern var proppfull där. Funderade några sekunder innan jag kom på att jag kommit till simmen där Inspire Park håller till. Där är det alltid mkt folk och svårt att komma in även tp-vägen.
Att resan gick i snigelfart beror även på min väldigt trötta dator. Så fort jag skaffar en bättre så ska hastigheten på vägen ökas. Då blir det rääääääsching! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar