tisdag 25 augusti 2009

Ny i flocken


Inatt stack jag till Canis Beach för att titta på VKC-hundar. Jag skulle verkligen bara titta vilka raser som fanns nu. Är egentligen på jakt efter en whippet. När jag landade mitt i den stora flocken av hundar var det en som genast kom fram och skulle hälsa. Hon vek inte från min sida sen. En Irländsk Varghund. Så det var bara att ta fram den stoooora shoppingväskan och stoppa ner henne där. Vad hon heter? Injah av Thargor, förståss! :)

Hon är scriptad med attityd också...Det första hon gjorde hemma var att försöka knuffa stackars Yakima ut från parceln! Sen gjorde hon likadant mot Alessia när hon och Lexus kom på besök! :O Hmm ett vakthundsämne månne??

Jag är verkligen imponerad av Vitolo Rossini's förmåga att göra sina hundar så levande och naturliga.

2 kommentarer:

  1. Jaaa ja åkte hit o dit!! :O Men hon är för mysig :) Men stooor!! Inga griefers på Gitts tomt....

    SvaraRadera
  2. Neej haha vilket humör hon hade!:))

    SvaraRadera