måndag 29 oktober 2012

Svin-kul sim! :)


Kom inte och säg att Lindens inte har liiiiite humor i alla fall..:)
Jag gillar att tp:a runt och kolla olika simmar.
Idag hamnade jag på Mohrr och det visade sig vara grisen Harrys hem. Likt ett störtat ufo stod han med trynet i backen. En öppen dörr visade att han hade inget alls där innanför fläsket. Helt tomt, på sånär som en trappa som ledde upp till det som skulle föreställa ögonen.

Till vänster ser man Harrys gyttjepöl


Där ser man att Harry inte är riktigt hemma


Jag svimmade av en stund av lukten från lerpölen


En Lindenbear hörde att jag tassade runt på ön och ropade att han bjuder på kaffe och tårta. När jag skulle klicka på koppen så började han brinna helt okontrollerat och skrek åt mig att ringa brandkåren..:
Coffee Linden Bear 2.0: AAAAaaaaa!!!! Call the fire department, Gittrika Mint!!!
Läskigt...Note to self: Fika aldrig med en Linden bear


I den här lådan ligger lite freebies. Först en skrivbordsmodell av Harry. Ett måste på varje kontor. Sen en rolig fotoHUD, och en gridpatriotisk badge.


Kom och hälsa på hos Harry du med. Ett laggfritt hangout är det, om inte annat. :)


http://slurl.com/secondlife/Mohrr/176/207/26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar