onsdag 10 oktober 2012

Sprawler Garden ikväll!--onsdag


Jag håller på att få en balkong monterad i min lägenhet irl. Igår fick jag veta att dom huggit på lite fel ställe i väggen. En rökgång till vår lägenhetsrads öppna spisar smashades. Hmm flytta balkongdörrsläget en meter till höger, bygga ut byggnadsställningen, rita om markeringar för ny uthuggning..stackars balkonggubbarna!:)
Jag tror jag ställer ut en termos kaffe till dom i morron bitti.
Men i SL då? Joo jag har hittat ett hus med en massa hål i väggarna. Just nu finns det nere i trädgården.
Kom dit sen runt 21:30 och lyssna på "house" relaterad musik, spelad av DJ Weatherwax.

Inte bara musikstilen utan även låtar med orden "house" "construction", "build" och sånt.
Välkomna!

http://slurl.com/secondlife/Sprawler/208/109/96

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar