tisdag 10 juli 2012

Sommartider hey hey!

Det märks att det är sommar när man glömmer bort att blogga hihi...
Jag pysslar med mina ABC-hästar och susar omkring och upptäcker saker. Igår skaffade jag mina första skofria fötter i SL . Jag har aldrig ägt några tills nu. Jag har alltid fasat för den där ofrånkomliga matchningen av ens hudton kontra fötternas ton.
Snabbt slängde jag på mig ett par jeans, så var det problemet sopat under mattan, i alla fall ett tag.
Jag ska nog fråga Vampi snällt om hon kan hjälpa mig med infärgningen när jag kommer ner..*harkel* ;)

Sen måste jag klargöra en sak. I förra inlägget deklarerade jag MBs nedläggning. Amen och Ave, det är korrekt. Vad jag däremot inte nämnde var Green Room. GR kommer att finnas kvar, det är självgående, statiskt till utseendet och kräver ingen tid för förberedelser och byggande. Onsdagar och spontana händelser.
Imorron kör vi som om inget har hänt. Kl. 22:00, freeform med DJ Weatherwax som vanligt.
Troligtvis den 18 juli också, men vette tusan hur det blir med den 25.:) Då går jag upp kl 5:30 för att åka till Helsingborg och Vampi och sirhc! :)Finns risk för lite dåsighet när klockan närmar sig 22 då....^-^
Trevlig sommar!

ehem..en FOTnot: Fötterna är köpta på Gaeline Creations. Hon har ingen butik inworld längre, utan man får söka på namnet på Market Place.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar