onsdag 18 juli 2012

Hair Fair 2012

Det tog ett tag innan jag kunde ta mig in på nån av de 4 simmarna Hair Fair-Sand, Water, Flower eller Garden, men väl där lyckades jag kolla igenom nästan allt innan jag elegant kraschade i en simhörna.
Hair Fair är klart överskattat. Nästan ingen av de nya chica frisyrerna passade mig, med undantag från den på nedanstående bild. :p Och många av freebisarna som delades ut var förra eller förrförra årets hår som inte sålt så bra kanske. Inget kändes speciellt nyskapande av det jag såg.
Ett stort plus var dock att alla butiksbyggnaderna var phantom, så jag behövde inte gå hem med sårig panna eller nos som brukligt är när det gäller mig. Jag är efter 3 ½ år urusel på att styra mina steg i SL. :) Tur att trottoarerna var breda också hihi...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar