tisdag 20 september 2011

Efterlängtad spelning i London (SL)

I november förra året såg jag metal/rockbandet Avenged Sevenfold irl i Fryshuset, Sthlm. Det var en otroligt bra spelning, fast hörseln fick sej nog en törn där, trots öronpluppar. Halsen med, för man ville ju sjunga med också..;)
Och i söndags fick jag uppleva dom igen, i SL.
I Hyde Park hade man ordnat event under hela helgen och den här konserten var liksom avslutningen på det hela.
Min dator överraskade mig genom att nästan smärtfritt låta mig kunna ta dessa två bilder trots 56 avor på simmen. Basisten Johnny är dock ännu grå, men annars gick det superbra.
Scendekoren är väldigt lik den som är irl. Imponerande ljussättning.
Jag blev bra sugen på att höra om dom vill spela på MB ;) Vem vet, det kanske blir metaltema snart?..hihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar