lördag 18 september 2010

Tips om stor hårshop


Igår fick jag tips om ett megastort ställe där man kan köpa hår. Många av de håren jag har sticker in i kroppen, speciellt de längre. De går rakt ner i axlarna eller in i ryggen, men de här ser mer naturliga och livfulla ut.
Av de fyra i mitten på bilden köpte jag det längst till vänster med svansen på sidan.
Det finns ett stort urval och allt är indelat i sektioner efter hårlängd och hårstil.
Priset är 250L men dom är verkligen värda det.
Var beredd på lite lagg. Det verkar ständigt vara i snitt 20-30 avor på simmen. Ge det en stund att rezza.

Truth Hair

2 kommentarer:

  1. Hittade du hörnan med freebiehår och discounts? Jag som är håroholic har givetvis flera hår från Truth och håller med dig. De är riktigt snygga!

    Kraaam, Stella

    SvaraRadera
  2. Jaadå jag hittade dom när jag stack dit igen sen. :) Kraam!

    SvaraRadera