torsdag 2 september 2010

Gittrika skymde solen i sandboxen--eller....


finns det ingen större sim att parkera i??
Igår kom ett väldigt skrymmande paket från Eddie, en monsterwheeler!
"Testa den i en sandbox" sa han. Jag rezzade den på plattan hemma och svarade "faints". :)Med en så ofattbart stor bil kunde det finnas risk att klassas som en griefer..jag vågade inte rezza den i sandboxen där Eddie befann sig utan började lite fegt 2 simmar längre bort. Och så flög jag sakta med bilen dit.
"Fan vad stor"! vrålade han när jag seglade in över sandboxen som en stor svart fågel och skymde himlen för de stackars noobsen som stod helt fridfullt och byggde.
Jag landade---säkert på en hoper folk. En föreslog att jag skulle parkera nån annan stans, men hur lätt var det när man hade parkerat---överallt!? :)))))
5 såna monsterbilar på rad efter varann sträcker sig över en hel sim.
Heeey finns Bonneville Salt Flats i SL?? Här krävs det plats att köra ju..:))

(Bilderna är tagna hemma. I sandboxen var det fullt med folk och massor av lagg och krascher så jag kunde inte ta några bilder där..den lilla lilla pricken på byggplattan är jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar