söndag 11 juli 2010

Flytten av Måndagsbörsen


Tidigare i veckan fattade jag ett beslut. Jag har fått känna av turbulensen kring
oenigheter och banningar på Haven. Det har jag inte mått så bra av. Personligen vill jag inte vara delaktig i nåt mer drama, så jag fann att det bästa alternativet just nu är att flytta MB till en "neutral" sim. Min målsättning är och har alltid varit att alla är välkomna dit, utan att blanda in privata omständigheter.
Dessutom har jag nu mer prims att leka med, mer prims att göra mer fantasi- och effektfulla dekorer.
Så imorron blir det en svalkande vattenfylld premiär! Kom och dansa i poolen, doppa fötterna i floden eller ta en dusch i vattenfallet.
Vi tävlar i BEST IN SWIMWEAR naturligtvis.:)
DJ Lucien bland skivhögarna från 21.30! OBS! Tiden!

P.s Vill starkt poängtera att jag inte har några som helst dåliga relationer till de inblandade i denna flytt. Tvärtom tror jag att detta på sikt kan bli mkt bra. Pöss!:)

Måndagsbörsen,i Virtulo

6 kommentarer:

  1. Och vad är slurlen till denna nya plats?

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag får skylla på värmen :))
    Slurlen glömde jag alldeles bort men den finns här nu..:)

    SvaraRadera
  3. Ja, simen är ju eg en bostadssim och en väldigt vacker sådan:)

    SvaraRadera
  4. Jag har fått känna av turbulensen kring
    oenigheter och banningar på Haven.

    Kan du vara mer tydlig?

    SvaraRadera
  5. Kära anonym, kan du vara mer tydlig och skriva ut ditt namn?
    Hihi,btw det ser jag ändå förresten;)

    SvaraRadera
  6. Synd så ÄR det tydligen på SL med alla Drama- Queenss.. Fy bubblan:(

    SvaraRadera