torsdag 29 oktober 2009

Scary....



Jag vill återigen tacka för en otroligt häftig måndag! Vi invigde Halloweenfirandet på MB rejält. Ni var så vackra och läskiga allihop! Och nu vet vi dessutom att Thargorsimmen är kraschtestad för vi blev brutalt utloggade med en spark i häcken av LL's server. Men skam den som ger sej. Snart kunde vi fortsätta festen.
Tur att mitt hår skymde så mkt av sikten, för jag hade säkert svimmat om jag såg hur min danspolare, tillika vinnaren av "Most Scary Outfit", Eddie såg ut den kvällen..
Bilden har jag fått låna från Alessia. Jag laggade ruggigt mkt så jag vågade inte fota nåt alls.

På måndag är det tema Djungel på Måndagsbörsen..det ni! Veckans contest kommer följdaktligen heta "Best avatar in the djungle"..och det kan alltså vara en turist, apa, orm, bofast, Tarzan eller vad som nu kan finnas där. Priset är som vanligt 500L.
För djungelmusiken svarar DJ Frosty 21-24. Missa inte de camouflagefärgade LandRover-bilarna som tar er dit:) Mer info kommer!

1 kommentar:

  1. Jag är i Tyskland i nästan en vecka och kan nog inte komma på måndagsbörsen eller stora slottsfesten i morgon.....

    Du kan väl hälsa de jag känner....

    (Framförallt Tina och Alessia). Kram!

    SvaraRadera