tisdag 20 oktober 2009

Good Hair Day


Kom precis ner till trädgården efter en kul kväll på MB igen. Tack alla för att ni förgyller tillvaron här i sl! Vinnare av "Bästa Hår" blev delat Esmee Sciavo och Annabella. Grattis till er! När Frosty hade slutat tog Ikaros över en stund. Det blev dock inte så länge p.ga omstart av simmen. Vi fick fly därifrån istället för att inte bli utloggade.:) Nåja det går fler tåg...
Jag höll ju på att glömma bort det håret jag egentligen skulle ha, d.vs det här på bilden. Eller försökte jag förtränga att jag skulle använda det??;)
Nästa vecka tjuvstartar vi med Halloweentema. Återkommer om det..

Förresten,den där toalettgarantin gällde. Den snälla toalettkonstruktören levererade torrdasset. Snygg design och med en tunna identisk med den som fanns på min barndoms sommarställe:) Me likez...

2 kommentarer:

  1. Tack själv Gitt, alltid roligt på MB! och ditt hår var ju superhäftigt! När det väl kom på då.-.. ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe,jaa jag kan inte förstå vad det är som gör att man drar sej för att använda det..kaaan vara färgen kanske?? ;)

    SvaraRadera