söndag 24 augusti 2014

Bildsvep från SL11B installationen



Jag sökte efter en bild på Google och fann till min glädje detta. :)
Ett bildcollage och en "recension" av Mikka Luik's och mitt bidrag Future Shadows till SL11B tidigare i år.
Installationen ska illustrera våra 5 sinnen, med hjärnan som central punkt på parceln.
Lukt, smak, syn, hörsel, känsel.....jag tycker vi täckte temat ganska bra :)
Skribenten såg inte detta, trots beskrivning vid "entren", presentation i sightseeing-podden som åkte förbi utanför, eller parcelbeskrivningen hihi....
En sak kan jag hålla med om---vi hade kul! :D

Future Shadows is a collaborative build by Gittrika Mint and Mikka Luik, which is a mishmosh of kinetic elements, nutty design, and even a great big rabbit. What does it all mean? No idea, but they certainly had fun!

Thanks my partner in crime Mikka! =^^=

http://slcommunitycelebration.com/tag/gittrika-mint/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar