torsdag 26 januari 2012

.....men internet vägrade......:(



Det var strax innan kl.21 som jag precis skulle tp:a till Grodan, spänd och förväntansfull, som internet bestämde sig för att
sluta fungera.....Jag hoppades att det skulle vara något tillfälligt..att jag skulle kunna vara online om några minuter igen.
Tyvärr var det inte så...nu inatt kl 3.00 hade jag uppkoppling igen...Jag grät av ilska och maktlöshet under kvällen.
Totalt fel dag och tid för internet-avbrott!

Tack alla vänner för presenter och gulliga IM-grattis! <3
Jag får ta igen detta nästa år då vi fyller 16 år tillsammans ;)
Kraaaam!

2 kommentarer:

  1. Nä fy så surt!
    Tröst och grattis i alla fall, jag var inte där heller men av andra orsaker.

    SvaraRadera
  2. Ja, vad tråkigt Gitt.. Gud vad vi väntade!
    Jag ringde t.o.m och skällde ut comhem ... nä, skoja.

    Dacapo ikväll på Grodan ;P

    SvaraRadera