torsdag 3 november 2011

PG fick ett gott råd......

I efterdyningarna av alla Halloweenfester läste jag på PGs blogg att hon gjorde en liten summering av dom, och tackade för trevligheterna. Dock kunde hon inte låta bli att vara spydig när MB skulle tackas.
Citat från PG:
"Tack till de -tre: Aallotar, Blanche och Gitt som hade Halloween på simmen Yadkin. Ni passade så bra in så bara det är skrämmande." Slut på citat.

Sen undrar hon vidare på sin blogg varför en del inte hälsar på henne när hon kommer till en del fester??? Jamen det är ju solklart. Jag skrev ett svar som bara var ett konstaterande. Nu sparade jag dumt nog inte det jag skrev men "ungefär" såhär löd min kommentar( som givetvis inte publicerades):
"Om du bara var lite smidigare och tänkte lite innan du uttrycker dej så skulle kanske fler hälsa på dej. Alla vet hur dina ordval är i gruppchattar och på bloggen.
Varför är du så elak? Bottnar det i dåligt självförtroende?
Ligg lite lågt så ska du se att saker och ting kanske ändras i framtiden."

Då kom detta publicerade svar:
Blogger NYA TINAS UNIVERSUM sa...
Jag har fått ett som vanligt spydig, otrevlig och enligt mig agresiv kommentar från Gitt i denna tråd.
Och som jag skrivit många gånger förut är du inte välkommen att kommentera på min blogg. I vilket namn som. Och jag skrivet det nu igen för vilken gång i raden minns jag inte.
Du tillför inget mer än drama, otrevligheter, agresivitet mm och det vill jag inte ha på denna blogg.
Här skrivs trevliga inlägg, faktainlägg och inlägg som för oss framåt. Inte bakåt till stenåldern.
Du har dessutom själv tillsammns med dina vänner gjort inlägg och spridit att du inte vill ha dina evenemang sedda på denna bloggen så varför tror du nu plöttsligt att du skall få spy ur dig var som här!
Klart slut.
/Tina

Konstigt nog var det ditt svar som stod för aggressiviteten, dramat och otrevligheterna. Och stenåldern, eftersom du publicerar om gamla inlägg..
Synd att du har den inställningen som du har för du är inte välkommen på någon av MBs event.
När jag flyttade till Yadkin hade jag en vision om en helt öppen parcel, men fick snart ändra min tankegång. Att du slank igenom i måndags förvånade mig men jag skyller på LL..
Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar