måndag 22 mars 2010

Bil-dag



Igår tog jag lite ledigt från planering och dekorletande på eftermiddan och satte mej i hotroden. Jag rezzade den i Noyo, "början" på en Lindenroad i den gamla delen av SL.
Detta efter att ha fått inspiration, först från en vacker Cheva Impala-64 jag såg tidigare på dagen på en 50-talssim jag inte minns namnet på nu. Jag sökte creatorn,men fick veta att produktionen av bilar tyvärr var nedlagd.
Sen blev det en snabb tp till Eddie för att provåka hans nyaste rod.
Det är otroligt kul och avkopplande att upptäcka SL med hjälp av olika färdmedel. Men man får se upp för en del freebiesar. Dom är oftast omöjliga att manövrera.
De jag har i "garaget" har jag antingen fått i gåva eller köpt.
Nästa stora projekt blir att försöka ta mej igenom hela stora Heterocera-kontinenten, om min dator och SL vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar