söndag 3 januari 2010

Tillbakablick...


2009 var ett extremt händelserikt år i SL. Den 25 januari tp'ades jag hit, till Swedish Institute, av Alessia som vägledde mej i mina första stapplande steg här. Jag minns att jag fick mappar med hår och kläder. Men det knepigaste av allt var ju det där med kameran..lol...helt omöjligt var det att kunna få en bra vinkel framifrån. Sen allt som kom sen..första danskvällen på "Lowland Deck"..Var sjutton var den där dansbollen? Hur gör man? Första hemmet i Silver Serpent, där man noggrant fick hushålla med de 230 prims man fick:) De händelserika månaderna i Second Sweden...Undulosa-kickstarten...OCH inte minst--alla goa härliga vänner!
Pöss på er!

1 kommentar:

  1. hihih jaa så kul! Lowland kommer jag ihåg, tillslut var ALLA engagerade i hur vi skulle få dig att hitta dansbollen! Hela dansgolvet myllrade av im och folk flög runt o försökte peka :))) Många minnen blir det på ett år....

    SvaraRadera