onsdag 1 augusti 2012

Jag vikarierar i Green Room ikväll--tror jag..

Ja jag har försökt att damma av det gamla Winamp-programmet. :)
Egentligen hade jag behövt att göra en uppgradering av drivrutiner för att allt skulle flyta perfekt, men min skruttdator vill inte acceptera den där uppdateringen, orsak ännu okänd. Men skam den som ger sig. Jag har jobbat runt problemet så vad vi ikväll kommer att få uppleva är en rundvandring i min CD hylla. Mina gamla darlings och sällan spelade oddities. :)
Jag DJ:ar mellan kl. 22:00-24:00, jag voicar mellan låtarna, jag kommer att vara förvirrad bitvis, men hoppas vi ses där! :) Välkomna!

PS, OM jag skulle trassla in mig i tekniken får jag fixa en stand-in.
Hmm var är min DJ-katt när man behöver honom? grrr..morrrr..;)

http://slurl.com/secondlife/Kania/221/189/3802


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar