tisdag 15 februari 2011

Lost kitten


Hjälp! I tre hela dagar har jag sökt igenom mitt inventory för att försöka hitta denna kattbild. (På väggen ovanför mig, i mitt hem i Thargor) Nu kan jag inte hitta den alls, och jag är inte ens säker på vad den kallas i beskrivningen, vad man ska ha för sökord.
Katten är animerad med blinkande ögon och flashande Je T'aime-bokstäver.
Har någon sett bilden nånstans i nån butik, så snälla berätta var.
Den är verkligen gullig och pryder sin plats, även om det inte är Valentine. Mjaau!:)

Help! For three days I have searched the inventory for that kitten pic. (On the wall above me, 1 year ago in my Thargor home) I can't find it at all now, and I'm not even sure about the name. The kitten is animated with blinking eyes and flashing Je T'aime letters. Has anyone seen this kitten pic in a shop somewhere, please tell me where.
It's really cute and not only suitable for Valentine. Mrreeeoooow:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar